Powered By Blogger

13 Ocak 2013 Pazar

Sephora İndirimi'nden Aldıklarım


Sephora indirimi dün başladı.Benefit'in bazı ürünlerinde indirim olacağını duymuştum fakat nelerde indirim olduğunu bilmiyordum.Dün gelen mailde Hervana allıkta indirim olduğunu okuyunca çok sevindim.Ben de iş çıkışı koşa koşa Palladium mağazasına çıktım ve aşağıda gördüklerinizi aldım.Benefit'in bu güzel karton kutudaki allıklarına hastayım fakat çok pahalı olduğunu düşündüğüm için daha önce almamıştım.Mağazaya gittimde hemen bir tane kaptım.Mağazadaki Özlem Hanım 10 Powder'ı da kaçırmamaı söyledi.Dayanamadım onu da alıverdim.Çünhü bu ürünlerin daha önce indirime girdiğini görmemiştim.Bir tane de Hello Flawless Oxygen Wow fondötenden aldım.

İndirim kapsamındaki ürünlerden bahsedecek olursam.Benefit'in benim aldığım fondöten ve allıkları,Bo-ing kapatıcısı,pudrası,kaş altı aydınlatıcı kalemi,Too Faced'in yaz için çıkardığı paleti,bir rimeli,bir kaç farı,dudak parlatıcısı vardı.Sephora markalı bir kaç ruj,pudra,göz kalemleri,ojeleri,makyaj bazı,Opi'nin belirli ojeleri,Yesto'nun bazı ürünleri indirimdeydi.


 Yesto'nun buz göz altı roll onunu 15TL'ye görünce denemek istedim.Roll on göz ürünleri çok kullanışlı oluyor.Denicez bakalım.


Bu fondöten çok beğeniliyor. SPF25+++ güneş koruması olması çok güzel.Aynı zamanda cildin nefes almasını sağlıyor.Elimde çok fazla fondöten var ama görünce dayanamıyorum.Hele bir de indirimde olunca.Bunu yaz için saklamayı düşünüyorum.



Ve işte şahane Hervana allık.Renkler şahane.Mat olması da güzel bişey.Dayanamadım dün akşam ve bugün kullandım.Hem de kendi fırçası ile uyguladım ve çok beğendim.Fırçası yumuşacık ve bence gayet kullanışlı.



Bu da 10 Powder.Bronzer ve aydınlatıcı ikilisinden oluşuyor.Her ikisi de ışıltılı.Renkleri ve ışıltıları çok güzel.Aynı şekilde bunun da fırçası çok güzel.Hervana'nın fırçası kesik uçlu bununki ise düz.Yarın denemeyi düşünüyorum.

Fiyatlarına gelicek olursak.Allık ve pudra normalde 99TL.Fondöten ise 95TL olması lazım.Bu fiyatlar üzerinden %30 indirim yapıldı.Dün gelen mailde 4 adet indirimli ürün alımında ekstra %20 indirim olduğu yazıyordu.Kasaya gittiğimde böyle birşeyden haberleri yoktu.Gelen maili gösterdikten sonra %20 daha indirim yaptılar.Fakat şöyle bir sorun yaşadım.Ufak tefek bir kaç ürün daha almıştım.Hepsinin parasını ödedim.Sonra fişi incelediğimde Benefit ürünlerine ekstra %20 indirim yapılmadığını gördüm.Çalışanlara söylediğimde Benefit ekstra indirim olmadığını söylediler.Gelen maili inceledik.Sephora özel markalarında da ekstra indirim olduğu yazıyordu.İçeri gidip telefonla birilerine sordular.Geri geldiğinde sadece 4 ürüne ekstra indirim yapılabileceğini söylediler.Ben de ufak tefek aldıklarımı bırakıp bu dördünü aldım.Daha önceki indirimlerde Sephora kart sahiplerine ekstra indirimi bu şekilde kısıtlamıyolardı.Malesef indirim dönemlerinde bu tarz belirsizlikler ve yanlışlıklar oluyor.Ben üstüne gitmesem veya fişi incelemesem 50-60TL fazla ödeme yapmış olacaktım.Burda çalışanların bir suçu yok onlara yeterli bilgilendirme yapılmamasından kaynaklanıyor bence.Sonuç olarak benim için güzel bir alışveriş oldu.Benefit ürünlerine çok sevindim.

10 yorum:

  1. allığa bayıldım canım :) hepsini güzel günlerde kullan :) sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel şeyler almışsın, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. aa ben kartımı verdiğim halde ekstra %20 indirim yapmadılar yaa öff. hemde 4 ürün almış bulundum. çok sinir bozucu. kısmet değilmişş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle sinir bozucu.İndirimleri iyi takip detayları öğrenmek lazım.Dediğim gibi çalışanların hatası değil onlara yeterli bilgilendirme yapmıyorlar.Onun için bizim takip etmemiz lazım.

      Sil
  4. Güzel günlerde kullan. Ama bence Benefit bizde gereksiz pahalı. Tamam şık ambalajları var ama sadece ambalajla da bu fiyata satılmaz ki.. Öyle bir mantık hatası yapıyorlar ki delirmemek elde değil, Nars allıklar 72 TL iken (ki o da bence dehşet pahalı), Benefit nasıl 99 TL olabilir! Burberry allık bile 95 TL. insaf yahu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle haklısın.Zaten böyle güzel bir indirim olmasa almazdım.Bunca zaman her sephoraya gittiğim baktım ama almadım zaten.

      Sil
  5. bana kendisi söyledi palladium sephoradaki kız hatta mail gelmişmi bakın gelmemişse de cartınızdan buluruz dedi ve aldığım 4 yüksek fiyatlı ürüne indirimi yaptı güzelce.. hervana allık çok uyguna geldi bu şekilde güle güle kullan hepsini..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.kesinlikle çok iyi bir fiyata almış olduk.Sen benden sonra gitmişsindir muhtemelen :D ben söylemesem ya da sabah açıp mailime bakmasam kimsenin haberi yoktu.

      Sil