Powered By Blogger

1 Ocak 2013 Salı

Inglot Freedom System Paletlerim


İnglot'un meşhur indiriminde 2 tane palet oluşturdum.Biri 5'li yuvarlak,diğeri 10'lu kare paleAslında t.10'lu palet almak yoktu aklımda.Elimde 3 tane stila'nın teki farı var.Onları da koyabileceğim bir palet istiyordum.Daha küçük bir palet yeterdi ama ellerinde kalmamıştı.Ben de bunu aldım.İçine de birşeyler aldım tabi.

İlk önce bu 5'li paleti oluşturdum.Her zaman kullandığım doğal renkleri seçtim.Hatta en baştaki morumsu rengi de almayacaktım mağazadaki kız biraz renk olsun diye tavsiye etti.


Farların tek tek numaralarını yazmıyorum.Yuvarlak farları çıkaramam zaten.Merak ettiğiniz olursa söyleyebilirim.İlk 2 renk birlikte uyumlu oluyor.Diğer 3 rengi de birlikte kullanıyorum.


İkinci aldığım 10'lu palet de yine doğal renklerden oluşuyor.Hatta 2 rengi yanlışlıkla diğer palettekiyle aynı seçmişim.Sonradan farkettim.O kadar renk arasında gidip aynılarını bulabildiğim için kendimi tebrik ediyorum.Ama pişman değilim.İkisini de kullanırım.Üstte dikdörtgen olan da allık.Bir tane de allık aliyim dedim.Rengine bayıldım.Her makyajla kullanılabilecek çok doğal,soğuk bir renk.Fakat çok fazla tozutuyor.Bir tane de ruj aldım.Rujun rengine de bayıldım.Yine çok doğal bir renk.


Bu da Stila farlarımında yerleşmiş hali.Paleti doldurmuş oldum.



Bunlarda kare farlarım.Günlük kullanmak için çok uygunlar.


Bunlar da allık ve ruj.Koyu renk olan allık diğeri ruj.Allığın rengi çok koyu gözüküyor ama yanakta böyle durmuyor.Kesinlikle çok doğal varla yok arası bir renk.,

Bu arada ben Inglot farları ilk defa kullandım fakat çok tozutuyorlar ve kalıcılıkları çok iyi değil.İndirimsiz almış olsaydım gerçekten üzülürdüm.

Arkadaşlar İnglot Türkiye pazarından çekiliyormuş.Mağaza çalışanı söyledi.Çekilme nedenini bilmiyorum ama ben üzüldüm bu duruma.Ben birşeyler daha aldım.Onun yazısı da gelicek.İstediğiniz birşeyler varsa şansınızı deneyin bence.Bir çok ürün bitmiş fakat bakmakta fayda var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder